Gra polega na wybraniu postaci (kto pierwszy ten lepszy) i po rozpoczęciu przeze mnie rundy wykonanie akcji możliwej dla wybranej postaci. Każda postać ma po 1000hp.Po skończeniu rundy podlicze wszystko i najlepszy przejdzie dalej.Je¶li kto¶ ma 200 obrony np shred power u scraba a zostanie zaatakowany przez paramita 300 ataku to scrab straci 100 hp.Oto postacie:
1.Mudokon: czerwony pir¶cień 300 ataku zielony pier¶cień 200obrony żółty pier¶cień dodaje 200 hp
2. ¦.P. Mudomo: ( Marabit ) Zgin±ł z ??ręki?? Eluma ( Lismati )
3.Mudanche: przywołanie scraba i atak 500 ataku moc ducha 100obrony 100 ataku czerwony pier¶cień 300 ataku
4.Slig krocz±cy: karabin 400 ataku ''help'' 200 obrony uderzenie 200 ataku
5.Slig lataj±cy: Strzał 400 ataku ''help'' 200 obrony ''laught'' 100 obrony 200 ataku
6. ¦.P. Slog ( crash94 ) ogłuchł od pisku Slurga ( Retep )
7.Glukkon: ''help'' zwołłanie sligów i 500 ataku w następnej rundzie. ''kill'' 400 obrony skok 100obrony 200ataku
8.Vykkers: <WYBRANY> ( Mati9319 ) strzał 300 ataku electric barier 400 obrony (kontratak) zwołanie sliga <w następnej rundzie atak > 700 ataku Zwycięstwa: Fleech ( Slim ), Scrab ( Mullock ), Elum (lismati)
9. ¦.P. Scrab ( Mullock ) zgin±ł od ekspermentów Vykkera.
10.Paramite <WYBRANY> ( Marabit ) szarza 400 ataku przywołanie paramita <w następnej rundzie atak> 800 ataku ''khhhhh'' 400 obrony (kontratak)
11. ¦.P. Shrykull ( Login95 ) zgin±ł w paszczy Scraba ( Mullock )
12. ¦.P. Fleech: ( Slim ) u¶piony od strzału Vykkera ( Mati9319 )
13.Meech <tylko 500 hp> szarza 600 ataku ugryzienie 400 ataku 100 obrony Escape 300 obrony (kontratak)
14. ¦.P Elum ( Lismati ) przerobiony na batonik przez Vykkera.
15.Fuzzle atak 400 ataku przywołanie kumpli <w następnej rundzie atak> 800 hp miłe oczka 300 obrony (kontratak)
16. ¦.P. Slurg ( Retep ) Pomylony przez Eluma jako pszczoła.
Obrona przepada po każdej turze.
Walka zacznie się gdy wszystkie postacie zostan± WYBRANE
W każdej rundzie można wykonać jedn± akcję .
Chciałbym dodać, że będzie losowanie kto z kim walczy.
P.S. proszę nie usuwać i nie przenosić w±tku
|