PC
Call of duty 2,4
Worms world party
Splinter cell 1,2,3
Warcraft III
Spore
Psx
Castlevania SOTN (Obowiązkowo )
Resident evil 1,2,3
Legend of dragon
Silent hill
Tekken 3 (nie działa)
Medal of honor underground
Medievil
Offline
PC (Czyli zawartość mojego dysku C: )
Captain Claw
Crazy Machines (Po rusku xD)
GTA Vice City
Jazz Jackrabbit 2
Sąsiedzi z piekła rodem (1 i 2)
Silent Hill 2
Syberia (1 i 2)
World of Goo
PSX (Emulator)**
Silent Hill
Tekken 3
Gran Turismo
Tomb Raider 2
Kula World
Amiga (Emulator)**
Arcade Pool
Cannon Fodder
SNES (Emulator)*
Super Mario World (1 i 2)
Super Mario All Stars
Mega Man X
Kirby Super Star (nie śmiać się)
NES (Pegasus)*
Super Mario Bros
Tanks
Duch Hunt
Wii (Łiiiiii! )
New Super Mario Brothers Wii
Silent Hill Shattered Memories
Sonic Unleashed
Wii Sports
Xbox (Hell jea!)
Munch Oddysee
The Simpsons: Hit & Run
(Jakby ktoś wiedział gdzie można kupić Stranger's Wrath za symboliczną sumę, to proszę dać mi znać)
PSP ( + [ ] )
GTA Liberty City Stories
Ratchet & Clank: Size Matters
...i to by było jak na razie na tyle
*jakby dalej robili te konsole na pewno bym je miał
**I miss you!
Ostatnio edytowany przez Login95 (2010-09-05 19:23:01)
Offline
Login95 napisał:
Jazz Jackrabbit 2
Sąsiedzi z piekła rodem (1 i 2)
W króliki grałem z 10 lat temu :O
z sąsiadów kiedyś grałem , kiedyś lubiłem i już nie gram i nie lubię.
"I love it when a plan comes together"
Offline
Ja tam się do tych gier przywiązałem i ciężko mi się z nimi rozstać
Offline
No ba! Każdy kogo znam słyszał o JJ2 (i Oddworldzie też) zanim zapytałem.
Offline
Xbox (Pierwszy): Fable
Oddworld Munchs Oddysee
Oddworld Strangers Wrath
Jade Empire
Mortal Kombat Deadly Alliance
PC: Spore
Oddworld Abes Exodus
Oddworld Abes Oddysee
Fallout 1&2
Arcanum
PS3: Fallout 3
Borderlands
Mortal Kombat vs DC
Brutal Legend
DSi: Drawn to Life
To sa gry ktore lubie i mam Mam jeszcze duzo innych (Na pierwszego Xboxa chyba z 54) ale nie wszystkie lubie tak bardzo To sa moje ulubione
Ostatnio edytowany przez Witcher10 (2010-09-06 15:40:11)
Offline
Login95 napisał:
No ba! Każdy kogo znam słyszał o JJ2 (i Oddworldzie też)
No widzisz no! A wśród moich WSZYSTKICH znajomych to tylko 3 osoby znają Oddworlda
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
To te, które darzę największą sympatią
Oddworld: Abe's Oddysee
Oddworld: Abe's Exoddus
The Neverhood
Dark Colony (mało znane :abeface5:)
GTA 2
GTA San Andreas
Offline
Marabit napisał:
To te, które darzę największą sympatią
Oddworld: Abe's Oddysee
Oddworld: Abe's Exoddus
Nie żebym się czepiał, ale to jest temat "co OPRÓCZ ODDWORLD"
Offline
Całą swoją listę napiszę kiedy indziej, ale ostatnio nawalam w Castlevania: Dawn of Sorrow na DSie Przeszedłem Aria of Sorrow i jeszcze dwie części, które wyszły na DSa i już jestem fanem tej serii
@mati: Masz Chicken Run? Ja zawsze o tym marzyłem jak byłem mały. A nie ma skąd ściągnąć ani gdzie kupić :<
Offline
GlockStar
U mnie tak:
1.OddWorld: Exodus i Oddysee xD
A oprócz tego:
1.GTA Vice City - tak jak Exodus - gra z dzieciństwa, a do takich gier najlepiej się wraca
2.GTA 4 - za całokształt, bardzo rozbudowana i w ogóle...
3.The Witcher - bo polskie , za teksty, bo kocham książki o Wiedzminie xD
Poza podium:
4.Hitman: Silent Assasin - lubię łysolka xD
5.Tekken 6 - lubię wszystkie, ale szóstka najlepsza. Jest to najbardziej rozbudowana bijatyka w jaką grałem
6.SoulCalibur 4 - to co wyżej, ale druga najlepsza
7.Postal Anniversary - Za teksty, za możliwość wyżycia się na całym świecie
Ostatnio edytowany przez ILoveGlukkons (2010-12-20 21:32:42)
Offline
Moneo napisał:
Całą swoją listę napiszę kiedy indziej, ale ostatnio nawalam w Castlevania: Dawn of Sorrow na DSie Przeszedłem Aria of Sorrow i jeszcze dwie części, które wyszły na DSa i już jestem fanem tej serii
No to obowiązkowo Symphony of The Night jeszcze : ]
yt: slimiasty slim
aka slepyslimak
Offline