#1 2014-11-15 23:42:12

punia003

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Mudomo

Skąd: Bogatynia
Zarejestrowany: 2014-10-05
Posty: 115
Punktów :   11 
Ulubiona Postać: Abe/Stranger
Wiek: 18
Ulubiona Lokacja: slig barracks/Scrabania

Tradycyjne dwa zakończenia

Jak myślicie? Czy widzielibyście w tej szęści dwa różne zakończenia? Jak to widzicie? Bo ja sobie myślałam, że mogłoby to być np. na czas, zanim zadzwonią do Sekto, a Stranger zebrałby już tyle kasy żeby operacja się udała. Tylko co dalej? Chciałabym poznać wasze ewentualne pomysły.

Offline

 

#2 2014-11-21 17:20:03

 Drippick

Generał

49395019
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 979
Punktów :   10 
Ulubiona Postać: Gen.Dripik
Wiek: 11
Ulubiona Komenda: Follow Me
Ulubiona Lokacja: Mój dom
WWW

Re: Tradycyjne dwa zakończenia

Ja to w ogóle rozwaliłbym to tak jak mamy to w Wiedźminie xD Każda decyzja niesie jakieś konsekwencje. Moje wizje "ścieżek" i ich zakończeń.

-Oryginalna
-Zebranie wystarczająco dużo pieniędzy na operacje. Drugą połowę gramy już jako "nowy" Stranger, który pozostaje łowcą nagród, jednak mimo wszystko zyskuje zlecenie na Sekto. Poza tym te śmieszne ludziki mu wtedy nie pomagają, a on miałby w zamian poszerzony wachlarz umiejętności oraz inną zbroję.
-Zabicie powyżej 90% celów zamiast ich złapania skutkowałoby wynajęciem innego Łowcy, który miałby załatwić Strangera. Ciąg dalszy gry jako Stranger (operacja się udaje), aby uciec od tego "lepszego" łowcy. Oczywiście na tej ścieżce też dałbym inną zbroję "jakoś" zdobytą, a ostatnim bossem i tak zostałby Sekto, jednak wspomagany przez innego łowczego.
-Jeśli przeżyje powyżej 90% celów uciekną masowo z więzienia i nie dochodzi do operacji. Steef dołącza do ludzików, które pomagają mu na tamie i przy walce z Sekto, jednak bossowie, którzy przeżyli walczyli by przeciwko nam. Dodatkowo dzięki pieniądzom zdobytym na celach, które przeżyły możemy zainwestować w lepszą Steefową zbroję.

Każda zbroja i ścieżka odblokowywała by inne umiejętności. Ot, Stranger po udanej operacji zdobywa Zbroję Zaawansowanego Łowcy (druga kusza/dodatkowy poziom amunicji), po walce z "innym' łowcą przejęło by się jego zbroję, a przy pozostaniu Steefem, ale z pieniędzmi na operacje można by mieć jakąś inną ultra zbroję Steefa.

Ależ mnie fantazja poniosła xD

Jeśli już byłyby dwa zakończenia... To nie wiem jakie byłoby to drugie. Zawsze mieliśmy podział na dobre i złe, a oryginalne zakończenie jest szare, po części dobre, po części złe.

Offline

 

#3 2014-11-21 19:51:18

punia003

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Mudomo

Skąd: Bogatynia
Zarejestrowany: 2014-10-05
Posty: 115
Punktów :   11 
Ulubiona Postać: Abe/Stranger
Wiek: 18
Ulubiona Lokacja: slig barracks/Scrabania

Re: Tradycyjne dwa zakończenia

Hehe. To z fantazją to akurat dobrze.
Ciekawe odniesienie do Wiedźmina. Wszak grałam w to tylko przez chwilę u koleżanki, ale wiem o co Ci chodzi i muszę przyznać, że fajnie to brzmi.
Jednak kim byłby ten inny łowca i kto by go nasłał. Może to tylko ja, ale ciężko mi to sobie wyobrazić, że Strangera ktoś goni. Musiałby być nie wiadomo jak ( że tak to ujmę ) potężny.
Przy trzecim myślniku napisałeś, że jako Steef mógłby póżniej zainwestować w zbroję, a przecież jako Steef później traci się te pieniądze.
Jakby wyglądała ta druga kusza?
Ale jakby gra faktycznie taka była ( z tymi decyzjami) to by można rozplanować ją na dwie płyty. Na coś takiego warto tracić czas

Offline

 

#4 2014-11-22 18:37:55

 Drippick

Generał

49395019
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 979
Punktów :   10 
Ulubiona Postać: Gen.Dripik
Wiek: 11
Ulubiona Komenda: Follow Me
Ulubiona Lokacja: Mój dom
WWW

Re: Tradycyjne dwa zakończenia

Niestety, nierealne marzenia, żeby coś takiego się pojawiło ;p Ale cóż, pomarzyć można. Inny łowca? No właśnie ktoś naprawdę potężny. Ktoś, kogo po pierwszym spotkaniu Stranger by się bał. Pouciekałbym od takiego bad assa, aby na koniec móc się z nim zmierzyć i zdobyć jego uzbrojenie. Wyobraźcie sobie ucieczki jak w Prince of Persia od Dahaki. Epickość ;p

Co do pieniędzy, to jeśli nastąpiłaby masowa ucieczka z więzienia to "starzy" bossowie znaleźliby się w gabinecie doktorka, przy tej śmiesznej zasadzce. Tylko w tym przypadku Stranger nie dałby się tak łatwo złapać (przecież nie ruszyłby na całą armię bossów), więc po prostu by zwiał. Zostałby ocalony przez tamte śmieszne żaboludki, a kasa by została. Zostałaby wydana na ulepszoną Steefową zbroję, a następująca konwencja przerabiania wrogów na amunicje zamiast gromadzenia pieniędzy zostałaby zachowana.

Wizje rozplanowane (mam wenę):

*Oryginalna (nie będę opisywać)
*2:
-Stranger zdobywa odpowiednią ilość kasy przed śmiercią doktorka;
-Stranger przechodzi operację i styl gry pozostaje bez zmian;
-Stranger dostaje zlecenie na Sekto;
-Żaboludki mu nie pomagają;
-Stranger zdobywa zbroję do skradania, więc dochodzą ciche zabójstwa oraz jakiś nożyk (np. ryba piła zamontowana na ramieniu ;D)
-Stranger dostaje pieniądze za zabicie celu i odchodzi w znanym tylko sobie kierunku.

*3:
-Ponad 90-95% celów ginie;
-Sekto wynajmuje innego, potężnego Łowcę, aby zabił Strangera;
-Stranger przechodzi operację, jednak zaraz po tym zostaje zaatakowany przez Łowcę;
-Stranger dowiaduje się kto wynajął Łowcę;
-Żaboludki nie pomagają;
-W trakcie ostatnich misji przedostatnim bossem jest Łowca (który musiałby zostać pokonany jakimś bardzo sprytnym sposobem, w końcu do tej pory miał być niepokonany);
-Stranger zyskuje Zbroję Łowczego i jego broń (druga kusza), podobna do pierwszej, strzelająca jednocześnie z poprzedniczką;
-Zakończenie podobne jak w poprzedniej ścieżce;

*4:
-Ponad 90-95% celów przeżyło;
-Stranger idzie na operacje, ale doktorek ginie, a następnie ucieka przed armią bossów, podczas ucieczki okazuje się być Steefem;
-Przymierze z Żaboludkami;
-Za pieniądze wykupione zostają dodatki do Steefowej Zbroi z oryginału (wydłużenie życia)
-Walka z Sekto trudniejsza (bossowie!)
-Zakończenie podobne do oryginału, ale Sekto nie przeżywa dzięki jakiemuś snajperskiemu modułowi w kuszy (ulepszona zbroja ;p)

Ale fantazja. Ale mi się nudziło. Podawajcie swoje wizje ;p

Offline

 

#5 2014-11-22 19:10:54

punia003

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Mudomo

Skąd: Bogatynia
Zarejestrowany: 2014-10-05
Posty: 115
Punktów :   11 
Ulubiona Postać: Abe/Stranger
Wiek: 18
Ulubiona Lokacja: slig barracks/Scrabania

Re: Tradycyjne dwa zakończenia

No wiem, że gra nie wyjdzie
Te ''żaboludki'' to grubb'sy.
Gratuluję wyobraźni. Może zrobiłbyś jakąś opowieść na podstawie tego. Tak, zdaję sobie sprawę, że jesteś skromny, ale skoro Ci się nudzi to co Ci zależy ?

Offline

 

#6 2014-11-23 13:43:05

 Drippick

Generał

49395019
Zarejestrowany: 2010-11-08
Posty: 979
Punktów :   10 
Ulubiona Postać: Gen.Dripik
Wiek: 11
Ulubiona Komenda: Follow Me
Ulubiona Lokacja: Mój dom
WWW

Re: Tradycyjne dwa zakończenia

Zdarza mi się nudzić. Przez pięć minut. Jak zobaczę coś ciekawego. Teoretycznie pisałbym opki w uniwersum Oddka, ale nie ma sensu, musiałbym to robić na anglojęzycznych stronach, nie w Polsce, gdzie nikt się tym nie interesuje. Za mały fandom. Zwykła fantazja czterech zakończeń mnie zaspokaja ;p

Offline

 

#7 2014-11-23 21:22:05

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Tradycyjne dwa zakończenia

Jak dobrze znasz angielski to pisz docelowo dla jakiegoś oddworldforums i wklejaj też tutaj, scrab syty i mudokon żyw.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
terapie dla osob z toksycznego zwiazku kursy gotowania dla dzieci poznan numery dziewczyn z lukowa www.air123.pun.pl www.zewkrwi.pun.pl