#1 2011-05-30 18:33:04

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Typy mudokonów

Neutralny

Najczęściej spotykany typ mudokonów. Osobnik taki nie będzie robić nam kłopotu.

Smutny

Zazwyczaj siedzi w zamknięciu. Ma skłonności samobójcze, które jeśli zacznie urzeczywistniać, możemy przerwać krzycząc, by przestał.
Pójdzie za nami dopiero, gdy go pocieszymy. Rozweseli go także śmierć jakiegoś sliga.
Jego smutek może być spowodowany przez bicie kolegi lub tegoż kolegi śmierć.

Wściekły

Jegomość taki przeważnie dostał za zadanie pracę przy ciąganiu dźwigni. Łatwo sprowokować go do bójki.
Będzie się nas słuchał, jeżeli go przeprosimy. Zezłościć mogło go też oblanie wodą.

xD Wesoły

Śmiech to zdrowie, niekoniecznie jednak w przypadku, gdy jest wywołany przez gaz rozweselający.
Jeśli któryś z pobratymców Abe'a jest pod jego działaniem należy bezceremonialnie dać mu po mordzie.
Do radosnego humoru mudokonów możemy przyczynić się puszczając gazy, uderzając się o ścianę lub zabijając sligi.

Chory

Jest w nienajlepszej formie zapewne od zbyt dużej ilości piwa lub pobytu w Tear X-Tractorze. Każdy głośniejszy dźwięk sprawia mu ból.
Przywrócić do pełni sił można go dzięki mocy uzdrawiania, którą otrzymać można od szamanów.
Po zastosowaniu jej mudokon beztrosko pierdnie, sygnalizując, że jest już zdrowy.

Niewidomy

Ma zaszyte oczy, by nie widział, co wykopuje (kopalnia Necrum) lub by prawdopodobnie zmusić go do pracy, z braku możliwości ucieczki (inne lokacje).
Podąża za głosem, należy uważać więc, by nie wszedł na jakąś minę. Można go zatrzymać używając odpowiedniej komendy.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#2 2011-05-30 19:33:47

 Greeter

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 349
Punktów :   
Ulubiona Postać: Wszystkie :D
Wiek: 13
Ulubiona Komenda: śmiech Glukkona w GameSpeak :D
Ulubiona Lokacja: Wszystkie są wyjechane :D

Re: Typy mudokonów

Ciekawe dlaczego zaszywali oczy tylko niektórym mudkom. Zresztą większość w kopalniach to zielone mudki.
A tak BTW:
Marabit napisz czym oprócz kolorem skóry różnią się od siebie mudki zielone, białe i niebieskie?


Wszystko co piszę, piszę tylko po to, żeby nabić sobie posty
Nie no, żartuje

nie, nie żartuję
No dobra, żartuje (-.-)

Offline

 

#3 2011-05-30 19:48:20

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Typy mudokonów

Zielone to zwykłe, niebieski jest tylko Abe jako wybraniec, może ma dużo midichlorianów A ślepe są białe pewnie od siedzenia długo w kopalni, może te pracujące w innych miejscach były brane z Necrum Mines.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#4 2011-05-30 19:51:27

 Przyjaciel Abe'a

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Bytom,RuptureFarms
Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 527
Punktów :   
Ulubiona Postać: Stranger
Wiek: 99999
Ulubiona Komenda: Hello & plaskacz oraz pierd
Ulubiona Lokacja: Paramonia & Scrabania

Re: Typy mudokonów

Gretter napisał:

Ciekawe dlaczego zaszywali oczy tylko niektórym mudkom. Zresztą większość w kopalniach to zielone mudki.
A tak BTW:
Marabit napisz czym oprócz kolorem skóry różnią się od siebie mudki zielone, białe i niebieskie?

ZIELONE
To zwykłe przeciętne mudkony

BIAŁE
To mudkony ślepe, bardziej chude i wogóle wymęczone.

NIEBIESKIE
To mudkony chronione przez święte duchy, strzegące go i chroniące od śmierci.
Przykładem tego mudkona jest ( no kto by pomyślał! ) Abe.

Ostatnio edytowany przez Przyjaciel Abe'a (2011-05-30 19:56:45)


http://mag.racked.eu/image/9002/Nie+czantuj%21/mca.png
http://mag.racked.eu/image/46/A+teraz+cos+rozpier%2Aol%21/mca.png

Offline

 

#5 2011-05-30 20:50:54

 Mati9319

Inżynier Mamoń

5131778
Zarejestrowany: 2009-11-22
Posty: 702
Punktów :   16 
Ulubiona Postać: Slig (za humor! xD)
Wiek: 19
Ulubiona Lokacja: Scrabania
WWW

Re: Typy mudokonów

Dlaczego zaszywali tylko niektórym mudokonom oczy? Pozwólcie, że zaprezentuję Wam swoje teorie.


Teoria #1

Necrum Mines było (no chyba, że Abe nie rozwalił CAŁEJ kopalni w diabły) kopalnią pełną rozległych przestrzeni. Z tego też względu uważam, że w pewnych miejscach mudokony mogły łatwo uciec z kompleksu. Prawdopodobnie glukkoni nie mieli wystarczających możliwości by posadzić tam tylu sligów, by nad wszystkim panowali. Z tego powodu zaszyli pewnym mudokonom oczy, by nie dali rady uciec. Ta teoria jednak ma swoje mankamenty, gdyż w grze spotykamy miejsca, gdzie "szare" mudki są chronione niczym cenny diament w muzeum, co wyklucza "niedobory w ochronie".


Teoria #2 (bardziej prawdopodobna)

Glukkonom bardzo zależało na tym, by mudokoni pracowali szybciej i wydajniej. Z tego powodu zaszyli im oczy. Dzięki temu bodźce wizualne nie były w stanie rozproszyć pracowników, których wydajność była - rzecz jasna - na wagę złota.


Mam nadzieję, że pomogłem


"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss


http://i.imgur.com/0dz7m.gif

Offline

 

#6 2011-05-30 21:23:06

 michu

Pogromca Spamu

Zarejestrowany: 2010-02-06
Posty: 416
Punktów :   
Wiek: 23
WWW

Re: Typy mudokonów

Teoria #3

mają zaszyte oczy żeby gra była trudniejsza i ciekawsza

Offline

 

#7 2011-05-30 22:20:51

PIECHCIK

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Świeżak

Zarejestrowany: 2009-09-23
Posty: 16
Punktów :   

Re: Typy mudokonów

są jeszcze typy marudów, idziesz do takiego a on jęczy nie wiadomo dlaczego i po co, czasami to denerwuje.... A typy wściekłe nie reagują na stop it! Co czasem skłania mnie do dania takiemu w morde za trud jaki nam sprawia (wiem to nie ładne zachowanie) , potem często i tak sam biegnie do ptaszków.

Offline

 

#8 2011-05-31 13:49:25

 Login95

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Ruda Śląska, Kochłowice City
Zarejestrowany: 2010-09-03
Posty: 490
Punktów :   12 
Ulubiona Postać: Big Face
Wiek: 24
Ulubiona Komenda: Suck it! o3o
Ulubiona Lokacja: Stockyard
WWW

Re: Typy mudokonów

Teoria #5
W Pierwszym filmiku Exoddusa Abe mówi coś w tym stylu "...Glukkons didn't want anyone to know what they were digging up...", więc moim zdaniem Glukkoni nie chcieli, aby Mudki wiedziały co wykopują prawdopodobnie dla tego, że mogli by strajkować, uciekać, albo cuś...

Ostatnio edytowany przez Login95 (2011-05-31 13:53:30)

Offline

 

#9 2011-05-31 15:13:30

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Typy mudokonów

Teoria #6
Marabit pisał o przyczynie zaszywania im oczu na początku http://www.brickshelf.com/gallery/ultra-hamster/other/icons/smileys/facepalm.png

Marabit napisał:

:abeface: Niewidomy

Ma zaszyte oczy, by nie widział, co wykopuje (kopalnia Necrum) lub by prawdopodobnie zmusić go do pracy, z braku możliwości ucieczki (inne lokacje).


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#10 2011-05-31 15:30:39

 Przyjaciel Abe'a

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Bytom,RuptureFarms
Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 527
Punktów :   
Ulubiona Postać: Stranger
Wiek: 99999
Ulubiona Komenda: Hello & plaskacz oraz pierd
Ulubiona Lokacja: Paramonia & Scrabania

Re: Typy mudokonów

PIECHCIK napisał:

są jeszcze typy marudów, idziesz do takiego a on jęczy nie wiadomo dlaczego i po co.

Te ,,marudy'' to są CHORE mudkony kolego


http://mag.racked.eu/image/9002/Nie+czantuj%21/mca.png
http://mag.racked.eu/image/46/A+teraz+cos+rozpier%2Aol%21/mca.png

Offline

 

#11 2011-05-31 15:43:00

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Typy mudokonów

Mogło mu chodzić o smutnego, który co chwila wstaje żeby jęknąć


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#12 2011-06-02 20:19:09

 Tusia10

Żonka

Skąd: Węglodajnia
Zarejestrowany: 2011-01-24
Posty: 632
Wiek: 24
Ulubiona Lokacja: Rupture Farms / Slig Barracks

Re: Typy mudokonów

Taa ... Jak pojękują, a akurat trzeba podać hasło Sligiem, a Ty nic nie słyszysz to jest cudownie.. Cały czas tylko jęki . I hate it!


항상 잠을 자고 싶다

Offline

 

#13 2011-06-02 21:57:56

 Przyjaciel Abe'a

http://img.informer.com/icons/png/16/23/23053.png Shrykull

Skąd: Bytom,RuptureFarms
Zarejestrowany: 2010-12-20
Posty: 527
Punktów :   
Ulubiona Postać: Stranger
Wiek: 99999
Ulubiona Komenda: Hello & plaskacz oraz pierd
Ulubiona Lokacja: Paramonia & Scrabania

Re: Typy mudokonów

Tusia10 napisał:

Taa ... Jak pojękują, a akurat trzeba podać hasło Sligiem, a Ty nic nie słyszysz to jest cudownie.. Cały czas tylko jęki . I hate it!

Może mają biegunkę.


http://mag.racked.eu/image/9002/Nie+czantuj%21/mca.png
http://mag.racked.eu/image/46/A+teraz+cos+rozpier%2Aol%21/mca.png

Offline

 

#14 2011-06-02 22:16:28

 Marabit

Tańczący z Paramitami

Zarejestrowany: 2010-11-30
Posty: 1428
Punktów :   44 
Ulubiona Postać: Gen. Dripik
Wiek: 36
Ulubiona Lokacja: RuptureFarms

Re: Typy mudokonów

Z biegunką

Siedzi taki i jęczy. Wygląda na smutnego. Niestety, raczej nie można mu pomóc.


http://i46.tinypic.com/259ws3k_th.gif

Offline

 

#15 2011-06-03 16:00:43

 Mati9319

Inżynier Mamoń

5131778
Zarejestrowany: 2009-11-22
Posty: 702
Punktów :   16 
Ulubiona Postać: Slig (za humor! xD)
Wiek: 19
Ulubiona Lokacja: Scrabania
WWW

Re: Typy mudokonów

Marabit napisał:

Z biegunką

Siedzi taki i jęczy. Wygląda na smutnego. Niestety, raczej nie można mu pomóc.

Powiedz mi co ja mam z tym zrobić? Po tym poście widzę, że najwyższy czas wydać rozporządzenie, iż ŻADEN post-żart ma się NIE POJAWIAĆ. Myślałem, że to oczywiste, ale jak widać nie. Dostajesz warna, a Przyjaciel Abe'a prawdopodobnie dostanie pierwszego i w pełni zasłużonego bana za rozpoczęcie akcji z biegunką i poprzednie akcje. Jak są pytania to na PW proszę.


"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss


http://i.imgur.com/0dz7m.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.l2lh.pun.pl www.polskaakademia.pun.pl www.forumpetparty.pun.pl www.paranienormalne.pun.pl www.mgmt.pun.pl