No właśnie jakie filmy lubicie ? Wasze ulubione i co byście polecili ?
A ja to tak :
-How High (w pl Super Zioło)
-Cała seria Matrix (Animatrix też)
-Job czyli ostatnia szara komórka
-Human Traffic
-Efekt Motyla
-Wojna Polsko-Ruska
-Krush Groove (historia Run-DMC)
-Seria Alien, Predator oraz Alien vs Predator
-Kosmiczne jaja/Spaceballs
-Chłopaki z sąsiedztwa/Boyz N the Hood
-Seria X-Men
-Seria Underworld
-Fight Club (w Polsce tłumaczony jako Podziemny Krąg )
-12 Małp
-28 Dmi później
-Trainspotting :abeface3:
-Seksmisja
-Symetria
-Dzień świra
-Kod Leonarda da Vinci
-30 dni mroku
-Władca Pierścieni (trylogia)
-Constantine
-Freddy kontra Jason
-Kosmiczne jaja (te stare oczywiście)
-Requiem For a Dream (dla snu?)
Kilka dopisałem ale nadal jest tego więcej jak sobie przypomne to będe dopisywał
Ostatnio edytowany przez Retep (2010-08-15 22:10:27)
Offline
Mój ulubiony film to Szeregowiec Ryan...
Inne
-K-Pax
-Terminator 1 ,2
-Wróg u bram
-Najdłuższy Dzień
-Hotel Ruanda
-O jeden most za daleko
-Forest Gump
-Seria Alien
-Zielona Mila
-8 mila
-Ostatni Król Szkocji
-Matrix 1
seriale:
-Drużyna A
-Swiat Według Bundych
-Przyjaciele
-Lost
;] ogólnie to najbardziej lubię filmy wojenne
"I love it when a plan comes together"
Offline
Rzadko kiedy oglądamy filmy które powstały powyżej 2000 roku.
- Wszystkie filmy ze Schwarzeneggerem ;]
- The Godfather
- Scarface
- Goodfellas
- Married with children (AL BUNDY RULEZ !)
- Pulp Fiction
- Rush hours (Trylogia)
- Rocky (Seria)
- The Texas Chainsaw Massacre (1974)
- Friday the 13th (Seria)
- Nightmare on Elm Street (Seria)
- Halloween (Seria)
- Rambo (Trylogia)
- Wszystkie Bondy (ulubione z Connerym i Moorem)
- Sami Swoi
- Dirty Harry (Seria)
- The Good, the Bad and the Ugly
- For A Few More Dollars
- A Fistful of Dollars
- Batman (1989)
- Back to the Future (Trylogia)
- Star Wars (Seria)
- Beverly Hills cop (Trylogia)
- Blood sport
- Kickboxer
- The Thing
- Filmy Bruce'a Lee
- Die Hard (wszystkie oprócz 4)
- Psy (1,2)
- Aliens (Seria)
- Filmy z Jimem Carreyem
- Police Academy (Seria)
- The Matrix (Trylogia)
Kolejność przypadkowa
PS: Mullock oglądasz Bundych ?
Ostatnio edytowany przez Slim (2009-11-07 19:22:04)
yt: slimiasty slim
aka slepyslimak
Offline
Resident Evil - wszystkie części
Jestem legendą
Obcy (wszystkie części)
Babylon A.D
Mad Max (wszystkie części)
Terminator(wszystkie części)
Final Fantasy VII
Harry Potter(wszystkie części)
Matrix - cała trylogia
Władca Pierścieni - cała trylogia
Kuloodporny Mnich
Dzień Niepodległości
Pojutrze
2012
Klątwa - wszystkie części
The ring - wszystkie części, ale najbardziej oryginalną wersje czyli japońską
Espectro
Mroczne Szczątki
S.W.A.T.
Piąty Element
Taxi - wszystkie części
Wymarzony Rejs
300
Gladiator
Tomb Raider - wszystkie części
Mumia - wszystkie części
Szybcy i wścielki: Tokyo Drift
Silent Hill
Kill Bill - wszystkie części
Wejście smoka i Smok: Historia Bruce'a Lee
Doom 3
Gliniarz z Beverly Hills
Tak samo długa lista jak przy grach ^^
Offline
Matrix Trylogia
Gwiezdne Wojny Saga
K-PAX
Ghost Rider
Obcy 3
Włądca Pierścieni Trylogia
Transformers
Silent Hill
1408
Zielona Mila
Mgła (zakończenie wymiata!)
Lśnienie (ale nie z Nicholsonem!!! Precz!!!)
Jazda Na Kuli (solidna porcja czarnego humoru xD)
5 ostatnich tytułów na podstawie dzieł niepokonanego Stephena Kinga
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
Dodam tylko że ostatnio badam klasyke horroru. Nosferatu z 1922 lub Dracule z genialną grą aktorską Bela Lugosi lub Frankenstaina z Borisem Karloffem. Mówcie sobie co chcecie ale jak na swoje lata to te filmy według mnie biją na łeb dzisiejsze horrory, gdzie fabuła niemal zawsze sprowadza się do tego że coś/ktoś ma zamiar zatłuc paru hamerykańskich nastolatków. Jedna z aktorek pokaże cycki, reszta ginie i ot cały film. No albo horrory typu gore gdzie zamiast straszyć obrzydzają tylko człowieka.
yt: slimiasty slim
aka slepyslimak
Offline
Oto i filmy, które mogę oglądać 100 razy, a nawet i więcej:
- "Zielona Mila" (the best one)
- "1408"
- "Matrix: Reaktywacja"
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
Mati9319 napisał:
Oto i filmy, które mogę oglądać 100 razy, a nawet i więcej:
- "Zielona Mila" (the best one)
- "1408"
- "Matrix: Reaktywacja"
Zielona Mila tak , ale nie Matrix Reaktywacja , słaba ta część była , jedynki nic nie pobije.
"I love it when a plan comes together"
Offline
To w takim razie zostało Ci "1408" do obczajenia a warto!
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
Ja nie :x
Moje ulubione filmy zagraniczne :
- Trylogia Ojca Chrzestnego
- Star Warsy, cała seria
- American Beauty
- Siedem
- Efekt Motyla
- Jestem Legendą
- Szybcy i Wściekli, wszystkie części
- Pulp Fiction
- Dzielnica 13 ( taka trochę bajeczka, ale fajnie popatrzeć jak oni sobie tak skaczą i klepią )
Polskie :
- Chłopaki nie płaczą
- Poranek Kojota
- Job
- Symetria
Seriale :
- Dexter ( 1, 2, 4. Trójka ssie :x )
- Dr House
- Szkoła Przetrwania ( nie wiem czy to się zalicza do seriali, czy gdzie )
Offline