Tu znajduje się kilka wskazówek które ułatwią grę początkowym graczom. Temat zawiera spoilery tak więc jeśli nie chcesz sobie psuć frajdy nie czytaj dalej.
1. W Abe's Exoddus wiele razy można zauważyć butelki po piwie, które leżą gdzieś swobodnie. Oznacza to, że gdzieś w pobliżu jest ukryte przejście.
2. Jeżeli widzisz gdzieś spadające kamyczki to znaczy, że w tym miejscu można się wspiąć albo zejść w dół.
3. W ciemnych pomieszczeniach mogą być Mudokoni albo ukryte przejścia.
4. Przebywając w cieniu jesteśmy bezpieczni przed wzrokiem Sligów.
na razie tyle.
"I love it when a plan comes together"
Offline
Mudanchee
To ja dorzucę jedną swoją No więc, jak macie taki moment w grze np. w Exoddusie, że jest Slig i mudokon razem, to wbrew pozorom można go uwolnić. Najpierw: zaczynamy medytować i jak trafi nas piorun od czujnika, to wstajemy i dalej medytujemy. Slig biego wokoło i woła o pomoc, a my szybko mówimy Hi i Follow me, po czym medytujemy dalej. Gdy mudokon będzie w bezpiecznym miejscu, przerywamy medytowanie xD
P.S. Próbujcie tego tylko wtedy, gdy my będziemy na dole, a mudokon na górze ze Slig'iem, lub na odwrót. W przeciwnym razie odwalamy kite ;]
Offline
Czasem tak robiłem. Zauważyłem nawet, że jak powiesz Mudokonwi Hello+Follow Me i szybko pójdziesz na następny ekran to ziomek pójdzie za tobą i nic mu się nie stanie, nawet gdy przejdzie przez ''siekacza'' lub pilnował go Slig.
"I love it when a plan comes together"
Offline
Mudanchee
Serio? Tego jeszcze nie próbowałam ;]
Offline
Bardzo dobra metoda. Szczególnie przydatna w Abe's Oddysee w momentach gdy trzeba mozolnie przeprowadzać mudokonów przez siekacze do mięsa.
A teraz coś z innej beczki: być może pamiętacie w AE w Fee Co. Depot (TAK TO SIĘ PISZE) tuż przed wejściem do pociągu prowadzącego do Slig Barracks obok jednych drzwi jest otwieracz na głos Sliga, ale wcale nie musimy go używać!!! Wystarczy po dojechaniu windą przeskoczyć szlaban i gotowe!
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
ScrabPrincess napisał:
P.S. Próbujcie tego tylko wtedy, gdy my będziemy na dole, a mudokon na górze ze Slig'iem, lub na odwrót. W przeciwnym razie odwalamy kite ;]
No nie prawda...czasem to działa gdy owy mudek stoi w cieniu to też można spróbować.
Offline
Mudanchee
Tak, ale istnieje większe ryzyko, że Slig cię zauważy, a wtedy cię zabija...;]
Offline
To z sieczkarnią działa tylko w Exoddus w Oddyse jak mudokon trafi na sieczkarnie nawet jak Abe jest na innym ekranie to ginie.
Offline
Wujek Marabit też cos od siebie doda Sposób działa na pewno na PC, chociaż na innych platformach pewnie też.
"Przydałoby się nakarmic tymi fleechami paramite'a" - myslałeś/aś pewnie nieraz, grając w Exoddusa. Lecz jesli jest ich więcej niż 5, istnieje prawdopodobieństwo, iż to paramit stanie się ich posiłkiem. Jak temu zaradzić? Jak pozbyć się tego cholerstwa?
1. Paramit - komu/czemu się przygląda? Fleechom.
2. Sytuacja przy podejsciu do nich i wduszeniu Ctrl/przycisku odpowiadającego za atak.
3. Zwycięstwo - dzięki szarży i wcisnięciu Ctrl tuż przy nich. Robaki zostają błyskawicznie zlikwidowane, przy akompianiamencie Charakterystycznego Dźwięku™.
Offline
Też tak robię, w kozi róg te dranie zapędzamy i jazda. Można też kumpla nawet poprosić bo Fleeche go chyba nie atakują o ile znam życie :?
"I love it when a plan comes together"
Offline