Podzielam zdanie Matheuszego. Mnie tam się podoba to, że oni tacy powolni i niezdarni. Gdyby nie to, gierki nie dało by się ukończyć (przynajmniej mi xd).
Ale faktycznie przy akcji z Phlegiem nieźle to przeszkadza.
yt: slimiasty slim
aka slepyslimak
Offline
Mullock napisał:
A przypominasz sobie sytuację gdy ty jako Phleg rozkazywałeś sligowi strzelać do slogów?
No to qrcze pisz, że o to Ci chodzi Teraz wszystko jasne. Nie znoszę tego fragmentu gry, ale dzięki temu wbił mi się w pamięć. Mam wrażenie, że już coś takiego pisałem
"It's about respecting the will of others and believing in your own" - Big Boss
Offline
Przeszkadza mi najbardziej brak otwartych lokacji.Paramonia i Scrabania są w jakichś podziemiach, dlatego wole Oddysee'a. :x
Nie podobają mi się też te sligi, które potrafią latać.I jeszcze głosy- Abe w Oddysse miał taki przyjemny głos, a w Exoddus ma jakby się naje*ał.Ze slig'ami jest podobnie.
Offline
Też wolałem głoś Abe'a w Oddysee, był bardziej że tak powiem tajemniczy a w Exo taki choćby wesoły.
Sligi latające bardzo mi się podobały, tylko trochę tępe były bo same się potrafiły rozwalić.
"I love it when a plan comes together"
Offline
1. Dodałbym Eluma
2.Więcej otwartych przestrzeni.
3.Nie lubie jak idę do sekretu i w takowym ratuje około 40, gdzie w całej grze jest ich 300.
Offline
Dodałbym rzeczy, które do niczego nie służą. W tej chwili w AO i AE wszystko jest po coś, ciekawym urozmaiceniem byłoby wprowadzenie ekranów, platform czy worków, które do niczego nie są potrzebne, byłoby to realistyczniejsze.
Offline
GlockStar
Tak, dobry pomysł i wtedy byśmy musieli też kombinować, na przykład na który ekran się udać . Można by też dać więcej przeciwników/przeszkód, np: miny (te latające z Oddysee), nietoperze , Vykkerów i Internów, oni by jak sligi działali, tylko byliby mądrzejsi i kilka strzałów by cie dopiero zabiło, więc trzea by po prostu uciekać, bo w cieniu będą widzieć i spać nie będą , no i parę podobnych rzeczy bym dodał...
Offline
Zgodzę się z Marabitem. Gra była by o wiele trudniejsza, pomyślmy sobie, że wchodzimy do jakichś drzwi idziemy kawał czasu a na końcu tabliczka "Ślepa Uliczka". Tak samo dźwignie, które do niczego nie służą i tylko wprowadzają w błąd. Takie urozmaicenie wyszło by na dobre. Pamiętam, że w Scrabani w Oddysee był moment, że trzeba było dźwignie kilka razy pociągnąć aby uaktywniła się rura. Bodajże 2 level Scrabanian Temple)
"I love it when a plan comes together"
Offline
Niektóre inne dźwignie trzeba pociągnąć dwa razy by zadziałały, szczególnie te przywołujące windę, na przykład w RuptureFarms tam, gdzie śpi drugi slig. Nie wiem, czy to błąd, czy co.
Offline
No raczej tak
Kisamoto napisał:
A w Oddysee powinna być opcja brania kilku mudokonów naraz... Ale w sumie to levele zostały właśnie tak zaplanowane, zauważcie, że właśnie można tylko po jednym brać
Widziałem na youtube taki glitch, że jak dwa mudki staną koło siebie (jeden przykrywa drugiego) to jak dwa razy powiesz hello to dwaj wstaną i zaczną chodzić za toba.
Offline
Dodałbym także w FeeCo Depot jedną, nieobowiązkową lokację do przejścia, coś w stylu hodowli slogów. Jak można się domyślić, byłoby tam pełno slogów, dużych i małych Zarządzał by tym jakiś glukkon, którego eksplozja nie byłaby wymagana do otwarcia Soulstorm Brewery.
Offline
Nie wiem czy pisałam o tym ale : Te zulagi całe to wsio z nimi!
Offline
Mi tam nie przeszkadzają zbytnio, lubię zaliczać drzwi xD Taka satysfakcja, kiedy się te główne wrota otworzą.
Offline