Powiedzmy sobie szczerze, ta miejscówka jest chyba dla każdego kamieniem milowym. Ci co mieli okazje grać w demo Oddysee wiedzą, że mimo wyjścia z Rupture Farms nigdy nie dostawaliśmy okazji by chwilkę pobiegać w Stockyard.
Ponadto widzimy tu po raz pierwszy Scraby więc kamień milowy x2
"I love it when a plan comes together"
Offline
Ja dziwię się, dlaczego w tych zagrodach nie ma paramite'ów. Meeche wyginęły, ale paramity przecież biegają sobie po wolności Cieszyłbym się, gdyby był chociaż jeden.
Ostatnio edytowany przez Marabit (2010-12-27 23:26:56)
Offline
Offline
Tak to jest z bety. Jest jeszcze sporo innych screenów...
Nie wiem jak Wam ale mi przejście tego momenty zajmowało nieraz sporo czasu. Ta jedna cholerna mina często mi wybuchała a jak ją odbezpieczyłem to zginąłem gdzieś później albo za wcześnie wyskoczyłem przed pozostałymi minami...
"I love it when a plan comes together"
Offline
Ten moment trudny, szczególnie jeśli chce się mieć komplecik Mudków i idzie się do portalu po lewej, a potem wj*bie się na minę
Offline
albo ekranik dalej jak przeskakujesz już do drzwi a nagle cię slig strąca
Offline
Slayer napisał:
O przypomniało mi się.Jest taki ukryty teleport w StockYard na samym początku.W klatce obok 2 scrab'a.Motyw polega, aby mudki biegły za nami, podczas gdy nas goni scrab.Nic w tym trudnego gdyby nie trzeba było skakać, a nie zawsze się udaje perfekcyjnie skoczyć.
Pamiętam jak przechodziłem ten sekret przy pierwszym "playthroucie" gdy miałem 7-8 lat, masakra, wtedy te scraby i wyskakujace zza ekranu sligi itp przerazaly tak jak dzisiejsze F.E.A.R'y i Dead Space hehe ;p
Offline
Mi zawsze żal zabijać, czy to Paramita, czy Scraba, ale dla ułatwienia czasem, jak ktoś nie radzi sobie normalnie, łamie przykazanie Wybacz.
Offline