Jeśli macie własne, odbiegające od normy sposoby na przejście jakiegoś etapu, ułatwiające grę napiszcie o nich tutaj
http://www.vgmaps.com/Atlas/PSX/Oddworl … Zulag4.png
W tym etapie tuż przed cutscenką z patrzącym Mullockiem można zrobić wiele niekonwencjonalnych rzeczy. Zaplanowane jest, by po powrocie od Mudokona dającego moc, zniszczyć miny i przez to Sligi na górze, ale jeśli zdetonuje się te miny na początku można opętać Sliga. Tam, gdzie jest też pierwsza elektryczna bariera, po naciśnięciu dźwigni wyskakują na nas dziesiątki Slogów, ale jeśli ma się trudności nie trzeba ich zabijać - można pobiec na lewo, wcisnąć drugą dźwignię i uciec przed 1 pieskiem z powotem w prawo i teraz dopiero zastrzelić Slogi
Można też rzucić granatem w Mudokona na górze i zobaczyć, że będzie wliczany do ,,Casualties"
Ostatnio edytowany przez Marabit (2011-01-01 17:27:33)
Offline
Fajny temat ;]. Szczerze to nie znam za specjalnie jakiegoś mało realnego przejścia jakiegoś momentu. Chyba że ddcheatem przelecieć (bez skojarzeń proszę) cały poziom.
Offline
GlockStar
Ja zrobiłem jedno nawet nagrałem, pomysł mój i wykonanie moje :cwaniak2:. Łapcie: http://www.youtube.com/watch?v=D7MVXkL0nyo
Offline
Dobre, ale byłbym bardziej pod wrażeniem gdybyś pierdnął prosto na nich Ostatnio dużo nagrywasz, ale dźwięku nie ma. I tu znów pytanie do Slima - jak nagrać dźwięk z Oddworla?
Offline
GlockStar
@Marabit Robiłem to w jakieś pół godziny, z potwornym bólem głowy . Nie wiem jak nagrywać dźwięk, bo mi na tym średnio zależy skoro i tak zawsze (oprócz tego filmiku) daje jakiś soundtrack . Zrobiłem to na odczepke, bo wolę to, niż pisać solucje na pół strony . Aha wiem pytasz Slima ale chyba się nie obrazisz jak odpowiem . Trzea mieć po prostu program co nagrywa dźwięk xD polecam xfire jak koś ma oryginalną .
Ostatnio edytowany przez ILoveGlukkons (2011-01-02 13:24:39)
Offline
Tutaj, zamiast zamieniać się w Shrykulla, można przeszkoczyć między tymi dwoma minami, rozbroić minę, przekręcić zawór i rozbroić minę na dole Zrobił tak zresztą Slim.
Offline
GlockStar
Ale przecież to odbiera całą zabawę xD.. Rozpierdziucha Shrukulla jest nieporównywalna z niczym innym .
Offline
jak komuś sie nie chcę mudokonów tam zaprowadzać to niech się męczy jak mi się zachce to wstawie też pare screenów
Offline
W Boardroom, na ekranie przed tymi dwoma dźwigniami, zamiast iść naokoło do wajchy wyłączającej prąd, można skoczyć obok zegara i spaść prosto na nią.
http://www.vgmaps.com/Atlas/PSX/Oddworl … rdRoom.png
Offline
Ja to właśnie w moim LP zrobiłem, chcecie to zobaczcie. A tak na serio to ja za pierwszym razem tam wskakiwałem i myślałem że to tam właśnie się idzie.
Offline
Po podciągnięciu się opętujemy paramita i oczyszczamy teren.
Gdy wracamy do RuptureFarms możemy odpędzić te nietoperze rzucając w nie kamieniem, co jest łatwiejsze niż wysadzanie 4 min by dostać się do portalu nieco niżej.
Offline
Kiedyś tak robiłem, bo myślałem, że portal to tylko tajny pokój z mudkami Dopiero, gdy przechodziłem na 100% to odkryłem, że można tamtędy iść
Strzeliłeś double-posta
Offline
Żonka
Ja za to nie znałam tego triku z kamieniem Dzięki, Marabit, jak będę znowu sobie grała w AO to spróbuję tak zrobić. Ja osobiście jednak nie znam chyba żadnego innego sposobu na przejście jakiegoś levelu. Znaczy nie liczę tych drzwi w Scrabanii, w których można zabić Scraba, kiedy ten nas goni i skacze nad przepaścią i wtedy można go zachantować
항상 잠을 자고 싶다
Offline